شعرهای عاشقانه

❤آسم و پاسم ولی عاشقونه ❤ しѺ√乇 ❤

شعرهای عاشقانه

❤آسم و پاسم ولی عاشقونه ❤ しѺ√乇 ❤

ID & Email مهراب

 mahan_onlineسلام به همه ی دوستان  mahan_online

 

مهراب هستم مدیر این وبلاگ لطفا نظرات خودتون رو بیان کنید  

اگر مطلب یا شعر باحال دارید از قسمت ثبت نوشته های شما

واسم بذارید یا این id رو add کنید 

 به اینجا بفرستید. 

با شکر


 

 ID & Email: asheghane_d@yahoo.com 

mahan_online                                            mahan_online 

  mail:www.asheghane_d@yahoo.com 


نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد بلا ۷۲ یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 11:46 http://ashghane90.loxblog.com

سلام اقا مهران وبلاگتون قشنگ هست داداشی اومید وارم بهترین وبلاگ بشه داداشی هر کمکی از دست من بر میاد من درخدمتم.

بیا با من دلم تنها ترین است

نگاهت در دلم شور آفرین است

مرا مستی دهد جام لبانت

شراب بوسه ات گیرا ترین است

ز یک دیدار پی بردی به حالم

عجب درمن نگاهت نکته بین است

سخن از عشق ومستی گوی با من

سخن هایت برایم دلنشین است

مرا در شعله ی عشقت بسوزان

که رسم دوستداریها همین است

ممنون آقا میلاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد